Τρόποι που μπορούν να κάνουν τα παιδιά να μισήσουν τα βιβλία… - Τώρα στις διακοπές πρέπει να διαβάσεις οπωσδήποτε δυο λογοτεχνικά βιβλία!
- Γιατί δε διαβάζεις; Είδες πώς διαβάζουν οι άλλοι που είναι καλύτεροι μαθητές;
- Πρέπει να διαβάζεις βιβλία για να γίνεις καλός στην έκθεση…
- Μόλις διαβάσεις το βιβλίο, θέλω να μου γράψεις μια περίληψη.
- Καλά, είχες τόσα βιβλία να διαλέξεις και εσύ προτίμησες αυτό με τις εικόνες που είναι για μικρότερα παιδιά;
- Μη διαβάζεις κόμικς, γιατί δεν εμπλουτίζεις το λεξιλόγιό σου!
- Βλέπεις πολύ τηλεόραση ή παίζεις πολλή ώρα στον υπολογιστή. Πήγαινε τώρα να διαβάσεις κανένα βιβλίο!
- Εμείς δουλεύουμε και δεν έχουμε χρόνο για να διαβάσουμε. Εσύ που κάθεσαι πρέπει να διαβάζεις πολλά βιβλία.
- Θα διοργανώσουμε ένα διαγωνισμό. Όποιος διαβάσει τα περισσότερα βιβλία, θα κερδίσει ένα δώρο…
- Μη διαβάσεις αυτό το βιβλίο, δεν είναι καλό! Πάρε αυτό που ανήκει στην κλασική λογοτεχνία και είναι βέβαιο πως είναι αριστούργημα!
- Δε χρειάζεται να διαλέξεις εσύ βιβλίο. Θα σου φέρω εγώ που ξέρω καλύτερα…
Τρόποι που μπορούν να κάνουν τα παιδιά να αγαπήσουν τα βιβλία…- Πάμε στο βιβλιοπωλείο να διαλέξεις βιβλία;
- Θες να πάμε να δούμε την παρουσίαση του βιβλίου που θα γίνει στη βιβλιοθήκη του Δήμου;
- Διάβασα ένα βιβλίο που μου άρεσε πολύ γιατί…. Εσύ διάβασες κάτι τελευταία που σου άρεσε;
- Θες να γράψεις ένα γράμμα ή ένα mail στον αγαπημένο σου συγγραφέα;
- Πάμε να γνωρίσουμε το συγγραφέα που θα μιλήσει στην τοπική βιβλιοθήκη;
- Θες να επισκεφτούμε το μέρος όπου διαδραματίζεται η υπόθεση του βιβλίου που διαβάζεις;
- Θες να φτιάξουμε το δικό μας τραγούδι με βάση το βιβλίο;
- Τώρα που διαβάσαμε το βιβλίο, θέλετε να παίξουμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού ή να κατασκευάσετε μόνοι σας ένα επιτραπέζιο;
- Τι θα λέγατε να δραματοποιήσουμε μια σκηνή του βιβλίου;
- Το βιβλίο που διαβάσαμε έχει γυριστεί και σε ταινία. Θέλετε να τη δούμε για να διαπιστώσουμε αν διαφοροποιείται από το βιβλίο;
- Αυτό το βιβλίο δεν έχει γυριστεί ποτέ σε ταινία ούτε έχει παιχτεί ποτέ στο θέατρο. Θέλετε να το κάνουμε εμείς ταινία;
|
|